Header Ads

Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11

Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11 | Adakah anda ingin bekerja di sektor kerajaan? Peluang terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Kementerian Kesihatan Malaysia bagi tahun 2018. Untuk makluman, kini anda dipelawa untuk membuat Permohonan Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11 secara online di portal rasmi SPA sehingga tarikh tutup permohonan pada 6 Mei 2018 (Ahad) jam 11.59 malam. 


Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11

Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11 


● Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11
(KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA)
Kekosongan : 2,446
Lokasi : Seluruh Malaysia
Tarikh Tutup : 6 Mei 2018
Deksripsi, Syarat Kelayakan & Gaji : Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11


Iklan Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11 Tahun 2018



Cara Permohonan Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan U11 Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11 secara dalam talian seperti di bawah :

● Permohonan hendaklah dibuat secara online di laman sesawang SPA.
● Sila rujuk panduan permohonan jawatan SPA disini.

BACA JUGA : Jawatan Kosong Jabatan Imigresen Malaysia 2018

Selamat membuat Permohonan Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11 tahun 2018 secara online di portal SPA. Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan di Kementerian Kesihatan Malaysia.

17 ulasan:

  1. saya layak dalam jawatan ini.tapi saya terlepas tarikh pendaftaran..adakah saya berpeluang lagi atau ada cara lain?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya anda masih berpeluang lagi...boleh tahu kenapa tidak hadiri tarikh pendaftaran?

      Padam
    2. Bila tarikh temuduga akan ada... dlm spa kata sy terpilih...

      Padam
  2. Balasan
    1. Status sy sdah melepasi...adakah sy akan dipanggil temuduga...bila tarikh temuduga ye

      Padam
  3. Dalam spa kata telah berjaya..tapi tiada terima email utuk temuduga.. macam mana ye

    BalasPadam
  4. Status sy dh melepasi...adakah saya akan dipanggil temuduga..bila trikh temuduga

    BalasPadam
  5. Sy pun dh melepasi syarat,tarikh temuduga bila,akn dhubungi ke?

    BalasPadam
  6. Sy pun dah melepasi syarat,tp xde ape2 pnggilan atau emel pun.mcm mne ye admin?

    BalasPadam
  7. kes yg sama mcm korang ..xde ape2 pngilan

    BalasPadam
  8. saya pun kes sma mcm korang tpi xtau bila panggil pg IV??

    BalasPadam
  9. Ya sy pun sama juga dengan kes macam ni. Sy tak pun dapat sebarang email, surat ataupun sms untuk tarikh dipanggil temuduga.

    BalasPadam
  10. yaa... kita semua senasib sbb tgah tggu tarikh iv ni , harap semua bersabar

    BalasPadam
  11. sy pn sma juga..melepasi tp smpi skg email,surat msg pn tiada smpi utk di pngl iv.

    BalasPadam
  12. saya telah melepas syarat-syarat oleh pesuruhanjaya tapi sy belum kena panggil (no.urusan ss20180044)calon sabah. pembantu perawatan kesihatan gred U11..macam mana tu tolong info?

    BalasPadam
  13. sy pn sama..telah melepasi(no.urusan ss20180044)calon sabah.ppk u11.tp,sama jg blum ada email,surat atau panggilan dr spa..

    BalasPadam
  14. Sy sama jgk melepasi dan baru dapt email dri spa utk jawap ujian psikometri..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.