Header Ads

Rujukan Peperiksaan Pegawai Tadbir N29 & N41 Sarawak

Rujukan Peperiksaan Pegawai Tadbir N29 & N41 Sarawak Adakah anda calon peperiksaan Pegawai Tadbir Gred N29/ N41 Sarawak? Untuk makluman  exam Pegawai Tadbir Negeri Sarawak N29 dan N41 akan diadakan pada 28 Julai 2018. Sebelum ini, turut diadakan peperiksaan bertulis bagi jawatan Pegawai Tadbir Gred N41 MPSP. Berikut adalah rujukan peperiksaan Pegawai Tadbir N29 & N41 Sarawak.

Rujukan Peperiksaan Pegawai Tadbir N29 & N41 Sarawak

Rujukan Peperiksaan Pegawai Tadbir N29 & N41 Sarawak 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang rujukan dan nota peperiksaan Pegawai Tadbir N29 & N41 Sarawak sebagai panduan buat calon :

Ujian Psikometrik

Dalam seksyen ini iaitu Ujian Psikometrik, anda akan lebih diuji kepada personaliti dan nilai positif calon peperiksaan SPA. Maknanya Ujian Psikometrik ini menguji tentang diri anda sendiri dan anda perlu menjawab jawapan dalam bentuk 'YA' atau 'TIDAK' atau 'SETUJU' dan 'TIDAK SETUJU'.

Pengetahuan AM

Dalam seksyen ini, anda akan ditanya berkaitan jawatan Pegawai Tadbir N29 dan N41 Sarawak dan juga isu-isu semasa disekeliling anda. Jadi anda perlu tahu apakah isu yang berlaku sekarang. Anda perlu banyak baca surat khabar berkaitan dengan kerjaya yang anda ambil ini.

Secara umumnya anda perlu study tentang pengurusan sumber manusia, hal kewangan dan pentadbiran, pembangunan wilayah dan negeri, keselamatan negara, hubungan antarabangsa dan banyak lagi. Kalau diikutkan memang banyak anda perlu baca agar dapat lulus peperiksaan online ini dengan mudah.

Rujukan dan Nota Peperiksaan Pegawai Tadbir N29 & N41 Sarawak 


Berita baik buat anda dimana tim infokerjaya telah menyediakan satu rujukan lengkap untuk peperiksaan online Penolong Pegawai Tadbir N29 dan Pegawai Tadbir N41 bagi negeri Sarawak sebagai panduan buat calon. Bagaimana nak dapatkan rujukan tersebut?



Ia bukan percuma . Ada bayaran paling murah adalah RM40. Ia sebagai bonus untuk usaha mereka mengumpul dan menulis nota padat untuk anda mengulangkaji dalam masa yang cepat. Anda adalah yang bertuah yang mendapatkan rujukan panduan ini.

Anda perlu dapatkan rujukan peperiksaan online Pegawai Tadbir N29 & N41 Sarawak ini mulai 25 Julai sehingga 27 Julai 2018 (11.59 malam). Jualan adalah terhad! Anda perlu jadi orang yang terpantas untuk dapatkan rujukan peperiksaan online Pegawai Tadbir N29/N41 Sarawak. Dijangka ribuan calon akan dipanggil untuk menduduki peperiksaan online ini.

Rujukan anda adalah dalam bentuk Ebook yang boleh dibaca melalui PDF. Ia bukan nya dicetak. Dapatkan segera! Keputusan di tangan anda.

>> Download Nota dan Contoh Soalan Exam Pegawai Tadbir N29 & N41 Disini 


Join Group Telegram PEGAWAI TADBIR 


Jika anda ingin mendapatkan info terkini mengenai rujukan peperiksaan online ini, anda boleh join group channel Telegram melalui link ini → https://t.me/pegawaitadbirnegerin41

Selamat maju jaya kepada calon exam Pegawai Tadbir N29 & N41 Sarawak
sesi Julai 2018. Kongsikan artikel ini jika anda rasa bermanfaat.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.