Header Ads

Jawatan Kosong Majlis Daerah Gerik 2023

Jawatan Kosong Majlis Daerah Gerik 2023. Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong di sektor perkhidmatan awam. Untuk makluman, permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia (keutamaan kepada rakyat Negeri Perak) yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan berkelayakan
untuk mengisi jawatan kosong Majlis Daerah Gerik di bawah. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online di laman web Majlis Daerah Gerik. Tarikh tutup permohonan adalah pada 20 Mei 2019.

Jawatan Kosong Majlis Daerah Gerik 2019

Jawatan Kosong Majlis Daerah Gerik 2023


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong Majlis Daerah Gerik termasuk memaparkan senarai jawatan dan kekosongan :

Jawatan :

i. Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran (1 kekosongan)

ii. Penolong Pegawai Tadbir (1 kekosongan)

ii. Pembantu Penilaian (1 kekosongan)

Cara Permohonan Jawatan Kosong Majlis Daerah Gerik Online 


1. Semua permohonan hendaklah dibuat melalui borang yang boleh didapati melalui laman web Majlis Daerah Gerik, www.gerik.gov.my. Tarikh tutup permohonan ialah pada 20 MEI 2019.

2. Semua permohonan hendaklah dikemukakan kepada:

YANG DIPERTUA,
MAJLIS DAERAH GERIK,
JALAN HAJI MEOR YAHAYA,
33300 GERIK,
PERAK DARUL RIDZUAN.

3. Pemohon-pemohon yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan, Badan Berkanun dan Pihak Berkuasa Tempatan hendaklah membuat permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut peraturan 17: Peraturan-Peraturan Pegawai Awam (Pelantikan, Kenaikan Pangkat dan Penamatan Perkhidmatan) 2005 dan pastikan Kenyataan Perkhidmatan yang dikemaskini serta Laporan Nilaian Prestasi Tahunan yang terakhir dikepilkan.

4. Pemohon yang berjaya akan dimaklumkan melalui surat atau telefon bimbit yang diberikan. Bagi permohonan yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup adalah dianggap tidak berjaya.

Maklumat lengkap jawatan kosong ini boleh didapati melalui laman web Majlis Daerah Gerik, www.gerik.gov.my.

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Majlis Daerah Gerik.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.