Header Ads

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya 2022 (MPHTJ)

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya 2022 (MPHTJ). Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong di Majlis Perbandaran. Untuk makluman daripada portal Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya mempelawa kepada calon yang berkomited dan berminat membuat permohonan jawatan kosong Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya (MPHTJ) tahun 2021. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online di laman www.mphtj.gov.my. Tarikh tutup permohonan adalah pada 1 Jun 2021.

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya 2021 (MPHTJ)

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya 2022 (MPHTJ) 


Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan bagi mengisi kekosongan jawatan berikut:

Jawatan : PEGAWAI VETERINAR
Jabatan : Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya
Kekosongan Baru 2021
Lokasi Kekosongan : Melaka
Tarikh tutup permohonan : 1 Jun 2021

Cara Permohonan Jawatan Kosong MPHTJ Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya seperti di bawah :

a) Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya yang boleh didapati dari laman web MPHTJ http://mphtj.gov.my/sites/default/files/htj/sumber/muat_turun_borang/iklan_jawatan_kosong_majlis_perbandaran_hang_tuah_jaya/borang_iklan_jawatan_terbaru_10.12.2020-converted_1.pdf

b) Permohonan adalah dipelawa daripada warganegera Malaysia dan keutamaan kepada anak kelahiran Negeri Melaka.

c) Permohonan hendaklah disertakan dengan sesalinan sijil-sijil kelayakan dan dokumen yang disahkan. Permohonan yang tidak lengkap dan tidak memenuhi syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan akan ditolak dengan serta merta.

d) Pemohon-pemohon yang sedang berkhidmat dalam perkhidmatan Kerajaan, Badan-Badan Berkanun atau Pihak Berkuasa Tempatan hendaklah mengemukakan salinan kenyataan perkhidmatan yang telah dikemaskini dan Laporan Penilaian Prestasi Tahunan (LNPT) terkini dan dihantar melalui majikan masing-masing.

e) Borang permohonan yang telah lengkap hendaklah dihantar di dalam sampul surat berukuran 32sm x 22sm. Di sudut atas sebelah kiri sampul hendaklah ditulis NAMA JAWATAN yang dipohon.

f) Pemohon hendaklah menyediakan sampul surat berukuran 10sm x 23sm beserta setem RM0.60 sen semasa menghantar borang permohonan dan hendaklah ditulis NAMA JAWATAN yang dipohon di sudut atas sebelah kiri sampul dan alamat surat menyurat.

g) Alamat permohonan dan tarikh tutup permohonan :

Yang Dipertua
Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya
SF-01, Aras 2,
Kompleks Melaka Mall,
Jalan Tun Abdul Razak – Ayer Keroh,
75450 Ayer Keroh, Hang Tuah Jaya, Melaka
(U.P : BAHAGIAN SUMBER MANUSIA, JABATAN KHIDMAT PENGURUSAN)

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya tahun 2021.

Sumber : mphtj

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.