Header Ads

Jawatan Kosong MARA 2023 Majlis Amanah Rakyat

Jawatan Kosong MARA 2023 Majlis Amanah Rakyat. Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong di sektor perkhidmatan awam atau swasta. Untuk makluman, Majlis Amanah Rakyat (MARA) mempelawa warganegara Malaysia yang mempunyai  ciri-ciri modal insan yang berkompetensi, berkelayakan, berintegriti, berfikiran dinamik, berkeyakinan tinggi untuk mengisi kekosongan jawatan pada tahun 2021. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online di laman web mara. Tarikh tutup permohonan adalah pada 22 Julai 2021.

Jawatan Kosong MARA 2021 Majlis Amanah Rakyat

Jawatan Kosong MARA 2023 Majlis Amanah Rakyat 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong MARA termasuk memaparkan senarai Jawatan, aplikasi permohonan dan tarikh tutup :

Jawatan : GURU SAMBILAN
Jabatan : Majlis Amanah Rakyat
Kekosongan Baru 2021
Lokasi kekosongan : Negeri Sembilan
Tarikh tutup permohonan : 22 Julai 2021

Cara Permohonan Jawatan Kosong Majlis Amanah Rakyat


1. Pemohon dibenarkan memohon satu (1) jawatan sahaja.

2. Permohonan hendaklah dibuat dengan secara online yang boleh di layari melalui laman website MARA www.mara.gov.my.

3. Salinan sijil-sijil kelayakan yang disahkan oleh pegawai kerajaan dari kumpulan Pengurusan dan Profesional dan lain-lain keterangan peribadi dan hendaklah dibawa bersama semasa menghadiri temu duga.

4. Hanya permohonan yang dibuat secara online melalui laman websit MARA sahaja yang akan diterima. Permohonan yang lewat diterima atau tidak mematuhi peraturan yang dinyatakan akan ditolak.

Nota :

a. Semua permohonan yang diterima akan ditapis dan disaring berasaskan kepada kriteria-kriteria tertentu yang telah ditetapkan. Bagi jawatan-jawatan yang menetapkan kelayakan ijazah dan diploma, keutamaan adalah kepada pemohon yang berpengalaman kerja dalam bidang berkaitan selama dua (2) tahun.

b. Pemohon yang melepasi saringan sahaja yang akan dipanggil untuk menghadiri temuduga. 

Nota : Pemohon yang berjaya dalam temu duga sahaja akan dihubungi. Mereka yang tidak dihubungi dalam masa enam (6) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan mereka sebagai tidak berjaya.

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Majlis Amanah Rakyat tahun 2023.

Sumber : mara

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.