Header Ads

Jawatan Kosong RTM 2021 Radio Televisyen Malaysia

Jawatan Kosong RTM 2021 Radio Televisyen Malaysia. Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong di sektor perkhidmatan awam atau swasta. Untuk makluman, Jabatan Penyiaran Malaysia mempelawa warganegara Malaysia yang mempunyai  ciri-ciri modal insan yang berkompetensi, berkelayakan, berintegriti, berfikiran dinamik,  berkeyakinan tinggi untuk mengisi kekosongan jawatan pada tahun 2021. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara manual dengan menghantar resume ke alamat tertera. Tarikh tutup permohonan adalah pada 2 April 2021.

Jawatan Kosong RTM 2021 Radio Televisyen Malaysia

Jawatan Kosong RTM 2021 Radio Televisyen Malaysia 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong Jabatan Penyiaran Malaysia termasuk memaparkan senarai jawatan, aplikasi permohonan dan tarikh tutup :

Jawatan : PERSONEL MYSTEP
Jabatan : Jabatan Penyiaran Malaysia
Kekosongan Baru 2021
Lokasi Kekosongan : Kuala Lumpur
Tarikh Tutup Permohonan : 2 April 2021

Cara Permohonan Jawatan Kosong Jabatan Penyiaran Malaysia 2021


Permohonan ini boleh dibuat dengan emelkan resume besertakan gambar, salinan kad pengenalan dan salinan sijil akademik sebelum pada 2 April 2021.

  • Cik Siti Nur Afiza binti Mohd Zulyadean : nurafiza@rtm.gov.my
  • Encik Suhaimi bin Mat Isa : suhaimimatisa@rtm.gov.my

Nota : Pemohon yang disenaraipendek akan dipanggil menghadiri temuduga. Jika tiada panggilan temuduga dalam tempoh satu (1) bulan calon dianggap tidak melepasi tapisan.

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Penyiaran Malaysia tahun 2021.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.