Header Ads

Jawatan Kosong Universiti Kelantan Malaysia 2023 (UMK)

Jawatan Kosong Universiti Kelantan Malaysia 2023 (UMK). Anda ingin bekerja di sektor kerajaan atau swasta? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Universiti Malaysia Kelantan (UMK). Untuk makluman, kini anda ditawarkan untuk mengisi kekosongan jawatan di Universiti Malaysia Kelantan pada tahun 2023. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat dengan menghantar borang permohonan ke alamat yang ditetapkan sehingga 28 Jun 2021.

Jawatan Kosong Universiti Kelantan Malaysia 2021 (UMK)

Jawatan Kosong Universiti Kelantan Malaysia 2023 (UMK) 


Universiti Malaysia Kelantan ialah Universiti Awam (UA) berteraskan keusahawanan yang mengutamakan pendidikan keusahawanan dalam tiga kelompok bidang pengajian iaitu keusahawanan & perniagaan, teknologi kreatif & warisan dan agro-industri & sains sumber asli sejajar dengan visi dan misi yang telah ditetapkan. Universiti memerlukan individu yang boleh bekerja dengan pengawasan yang minimum (independent), bekerja dalam satu pasukan (teamwork), dinamik, kreatif dan inovatif untuk membangun universiti. Individu yang berkelayakan dipelawa untuk mengisi jawatan-jawatan seperti berikut:

JAWATAN : NAIB CANSELOR
Jabatan : Universiti Malaysia Kelantan
LOKASI : Kelantan
TARIKH TUTUP PERMOHONAN : 28 Jun 2021


Cara Permohonan Jawatan Kosong UMK Online


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong Universiti Malaysia Kelantan secara dalam talian (online) seperti di bawah :

1. Calon yang berminat perlu mengemukakan permohonan kepada Pejabat Pendaftar, Universiti Malaysia Kelantan beserta dokumen-dokumen yang diperlukan iaitu CV yang lengkap dan gambar berukuran passport.

2. Permohonan yang lengkap hendaklah dialamatkan ke :

Pendaftar
Universiti Malaysia Kelantan
16300 Bachok
KELANTAN DARUL NAIM

Nota : Hanya calon yang layak selepas tapisan akan dipanggil sesi temubual.

Semoga anda berjaya ditawarkan jawatan di Universiti Malaysia Kelantan tahun 2023.

Sumber : UMK

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.