Header Ads

Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat S29

Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat S29. Adakah anda calon Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat? Panduan buat anda yang telah menduduki peperiksaan online untuk jawatan Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat Gred S29. Terlebih dahulu diucapkan tahniah kepada calon-calon yang telah menduduki peperiksaan Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat pada 18 Februari 2020. Untuk makluman keputusan peperiksaan online Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat akan diumumkan di laman sesawang Suruhanjaya Perkhidmatan Awam.

Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat S29

Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat S29


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang semakan keputusan peperiksaan Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat termasuk memaparkan tarikh dan aplikasi semakan :

Tarikh Semakan : akan dikemaskini

Panduan Lengkap Temuduga Kerja Kerajaan 


Khas kepada calon yang lulus dengan jayanya dalam peperiksaan online yang dijalankan oleh SPA. Bagi anda yang lulus peperiksaan online, anda bakal ke fasa seterusnya iaitu temuduga sebagai fasa terakhir sebelum anda menjawat jawatan berkenaan.

Berita baik buat calon dimana tim infokerjaya ada sediakan satu rujukan lengkap untuk temuduga kerja kerajaan. Rujukan ini lengkap dengan nota padat, contoh soalan terkini, tips pakaian yang tepat dan panduan temuduga.

Untuk dapatkan rujukan temuduga ini sila klik pautan (link) di bawah :

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.