Header Ads

Jawatan Kosong Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) 2020 Online

Jawatan Kosong Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) 2020 Online. Anda berminat bekerja di sektor kerajaan? Panduan buat anda yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) tahun 2020. Untuk makluman, rakyat Malaysia dipelawa untuk membuat permohonan jawatan kosong Laskar Kelas II Maritim Gred T1. Pengambilan Pegawai Penguatkuasa Maritim dab Pegawai Lain-lain Pangkat Penguasa Maritim adalah melalui Suruhanjaya Perkhidmatan Awam.

Jawatan Kosong Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) 2020 Online

Calon-calon yang berminat dan berkelayakan boleh mengisi borang permohonan SPA8i melalui laman web http://www.spa.gov.my untuk permohonan jawatan (sepanjang masa). Maritim Malaysia tidak membuat pengambilan secara terus. Pengambilan adalah di bawah tanggungjawab Suruhanjaya Perkhidmatan Awam sepenuhnya.

Jawatan Kosong Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) 2020 Online


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong APMM tahun 2020 termasuk memaparkan tarikh, senarai jawatan dan aplikasi permohonan :

SENARAI JAWATAN

Jawatan : Laskar Kelas II Maritim Gred T1
Jabatan : Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia
Kekosongan : 184
Simpanan : 20
Tarikh tutup permohonan : 12 Julai 2020


Cara Permohonan Jawatan Kosong APMM 2020 Online 


Berikut adalah permohonan jawatan kosong Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia tahun 2020 secara dalam talian seperti di bawah :

Permohonan jawatan kosong SPA8 boleh dibuat secara online di laman web rasmi https://putra12.spa.gov.my/spa8new/login.jsp.

Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan di Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia ambilan tahun 2020.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.