Header Ads

Panduan Lengkap Peperiksaan Akauntan Gred WA41

Panduan Lengkap Peperiksaan Akauntan Gred WA41. Tahniah diucapkan kepada calon yang berjaya mendapat tempat untuk menduduki peperiksaan online Akauntan Gred WA41. Untuk pengetahuan, anda bakal menduduki peperiksaan Akauntan pada 10 November 2017 (Jumaat) jam 8 malam hingga 9.40 malam. Bagi anda yang belum menyemak status permohonan exam ini, anda boleh semak disini.

Panduan Lengkap Peperiksaan Akauntan Gred WA41

Untuk makluman anda kali terakhir SPA mengadakan peperiksaan Akauntan WA41 pada tahun 2014. Kiranya agak lama peperiksaan ini tidak dianjurkan oleh pihak SPA. Ketika itu peperiksaan berbentuk format bertulis dan pada tahun 2017 telah ditukarkan kepada peperiksaan online. Oleh itu, format peperiksaan ini juga dibahagikan kepada 2 seksyen iaitu seksyen A Pengetahuan Am dan seksyen B Daya Menyelesaikan Masalah.

Panduan Peperiksaan Online Akauntan WA41 


Sudah tentu calon perlu memerlukan persediaan yang mantap sebelum menduduki peperiksaan online Akauntan. Oleh itu anda perlu memiliki panduan lengkap peperiksaan Akauntan Gred WA41 yang mengandungi ;

● Nota padat berkaitan jawatan Akauntan WA41.
● Penerangan lengkap format terkini exam Akauntan WA41.
● 100++ Contoh soalan peperiksaan Akauntan WA41.
● Latih tubi soalan akauntan.
● Tips menduduki peperiksaan online SPA.

Ebook Rujukan Akauntan WA41 2017

NAK DAPATKAN RUJUKAN AKAUNTAN INI?

KLIK LINK INI 👉 http://infotambahan.com/akauntan/37705

* Anda boleh membuat tempahan mulai 6 November 2017 (Isnin) jam 10 pagi hingga 9 November 2017. Rujukan ini dalam bentuk Ebook (PDF). BUKANNYA BUKU!

Artikel berkaitan 👉 Rujukan Peperiksaan Akauntan Gred WA41

Bagaimana Cara Dapatkan Panduan Peperiksaan Akauntan WA41?


Untuk mendapatkan rujukan exam Akauntan WA41 versi terkini khas untuk peperiksaan Akauntan sesi November 2017, anda perlu daftar terlebih dahulu dengan isi form nama dan email anda di bawah ini ;

Anda juga boleh join group telegram Akauntan menerusi link ini 👉 https://t.me/peperiksaanakauntanwa41

Pihak SPA8i.net tidak berkaitan dengan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) dan Jabatan Akauntan Negara. Apa yang tim SPA8i.net sediakan adalah bantuan persediaan calon untuk menduduki peperiksaan. Soalan disediakan bukan BUKU KAJIAN jauh sekali soalan sebenar peperiksaan. Ianya lebih kepada contoh soalan untuk memudahkan persediaan calon dilengkapi dengan nota-nota persediaan.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.