Header Ads

Jawatan Kosong NAHRIM 2022 Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia

Jawatan Kosong NAHRIM 2022 Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia. Anda ingin bekerja di sektor kerajaan? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia (NAHRIM) bagi tahun 2022. Untuk makluman, NAHRIM mempelawa kepada yang berkelayakan untuk membuat permohonan jawatan kosong terkini. Permohonan ini boleh dibuat dengan mengemukakan resume beserta gambar berwarna dan salinan sijil akademik ke e-mel mystep2021@nahrim.gov.my sehingga tarikh tutup permohonan pada 25 Mac 2022.

Jawatan Kosong NAHRIM 2021 Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia

Jawatan Kosong NAHRIM 2022 Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong di Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia termasuk memaparkan jumlah kekosongan, tarikh tutup dan aplikasi permohonan :

Jawatan : PENOLONG PEGAWAI OPERASI
Jabatan : Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia
Sector : Kerajaan
Tarikh Tutup Permohonan : 25 Mac 2022

Cara Permohonan Jawatan Kosong Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong Pegawai Penyelidik di Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia secara dalam talian seperti di bawah :

Calon yang berminat hendaklah mengemukakan resume beserta gambar berwarna dan salinan sijil akademik ke e-mel mystep2021@nahrim.gov.my.

Nota : Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan/ panggilan selepas satu (1) bulan dari tarikh tutup permohonan adalah dianggap tidak berjaya.

Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan di Institut Penyelidikan Hidraulik Kebangsaan Malaysia tahun 2022.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.