Header Ads

Jawatan Kosong Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian 2021 (JKPTG)

Jawatan Kosong Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian 2021 (JKPTG). Anda ingin bekerja di sektor kerajaan? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian (JKPTG)
bagi tahun 2021. Untuk makluman menerusi portal SPA, kini pemohon yang berkelayakan dipelawa untuk membuat permohonan jawatan kosong Pegawai Tadbir dan Penolong Pegawai Tanah. Permohonan ini boleh dibuat emelkan permohonan beserta resume bergambar ke upoph@jkptg.gov.my sebelum pada 5 Februari 2021.


Jawatan Kosong Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian 2021 (JKPTG)

Jawatan Kosong Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian 2021 (JKPTG) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong di Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian termasuk memaparkan jumlah kekosongan, tarikh tutup dan aplikasi permohonan :

Jawatan :
1. PEGAWAI TADBIR
2. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/ OPERASI)
Jabatan : Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian
Tarikh tutup permohonan : 5 Februari 2021

Cara Permohonan Jawatan Kosong Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian secara dalam talian seperti di bawah :

Permohonan ini boleh dibuat dengan emelkan permohonan beserta resume bergambar kepada upoph@jkptg.gov.my sebelum pada 5 Februari 2021.

Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Ketua Pengarah Tanah Dan Galian tahun 2021.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.