Header Ads

Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Ipoh 2023

Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Ipoh 2023. Anda ingin memohon jawatan kosong di Majlis Perbandaran? Panduan buat anda yang ingin memohon jawatan kosong Majlis Bandaraya. Untuk makluman menerusi portal Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) mempelawa kepada calon yang berkomited dan berminat membuat permohonan jawatan kosong di Majlis Bandaraya Ipoh tahun 2023. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online di laman laman web Majlis Bandaraya Ipoh. Tarikh tutup permohonan adalah pada 9 Februari 2022.

Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Ipoh 2022

Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Ipoh 2023


Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan. Keutamaan kepada rakyat Negeri Perak yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan berikut:

Jawatan :
1. PENOLONG PEGAWAI KESIHATAN PERSEKITARAN
2. PENOLONG ARKITEK LANDSKAP
3. PENOLONG PEGAWAI PENGUATKUASA
4. PEMBANTU AWAM
Jabatan : Majlis Bandaraya Ipoh
Kekosongan Baru 2022
Lokasi Kekosongan : Perak
Tarikh Tutup : 9 Februari 2022

Cara Permohonan Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Ipoh Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Majlis Perbandaran Ipoh seperti di bawah :

1. Permohonan hendaklah menggunakan aplikasi atas talian (online) dengan melayari laman web Majlis Bandaraya Ipoh di www.mbi.gov.my dan pemohon akan dihubungkan ke Portal Perak Digital (Aplikasi Kerajaan Negeri Perak).

CATATAN AM

(a) Pihak Majlis berhak menentukan asas-asas tapisan dalam menyenarai pendek calon-calon yang layak dipanggil untuk sesi ujian atau temuduga.
(b) Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.
(c) Hanya calon-calon yang diperakui sihat untuk berkhidmat oleh Pengamal Perubatan Berdaftar sahaja yang layak dilantik mengikut Peraturan-Peraturan Pegawai Awam (Pelantikan, Kenaikan Pangkat dan Penamatan Perkhidmatan)
2012.

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Majlis Bandaraya Ipoh tahun 2023.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.