Header Ads

Jawatan Kosong Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia 2019 LHDN

Jawatan Kosong Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia 2019 LHDN. Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong. Untuk makluman menerusi portal Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia mempelawa kepada calon yang berkomited dan berminat membuat permohonan jawatan kosong LHDN tahun 2019. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara dalam talian di laman web rasmi https://career.hasil.gov.my/. Tarikh tutup permohonan adalah pada 31 Ogos 2019.

Jawatan Kosong Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia 2019 LHDN

Jawatan Kosong Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia 2019 LHDN


Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut di Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia :

Jawatan :
1. PEGAWAI EKSEKUTIF (PENAKSIRAN) GRED 41
2. PEGAWAI EKSEKUTIF (PERAKAUNAN) GRED 41
3. PEGAWAI EKSEKUTIF (PERUNDANGAN) GRED 41
4. PEGAWAI EKSEKUTIF (TEKNOLOGI MAKLUMAT) GRED 41
Kekosongan Baru 2019
Lokasi Kekosongan : Pelbagai Negeri
Tarikh Tutup : 31 Ogos 2019

Cara Permohonan Jawatan Yayasan Selangor 2019 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong LHDN tahun 2019 seperti di bawah :

1. Calon hanya dibenarkan untuk memohon satu jawatan yang diiklankan sahaja. Permohonan tidak perlu dicetak / dipos ke LHDNM.

2. Permohonan daripada calon luar, pegawai LHDNM bertaraf Kontrak Bergaji Harian hendaklah dibuat melalui sistem yang boleh dicapai melalui URL: https://career.hasil.gov.my/.

3. Permohonan daripada calon yang merupakan pegawai LHDNM bertaraf Tetap dan Kontrak Bergaji Bulanan hendaklah dibuat melalui sistem yang boleh dicapai melalui URL: https://spi.hasil.gov.my/. Pemohon hendaklah memastikan semua maklumat di Sistem Pengurusan Insan (SPI) adalah tepat dan terkini sebelum permohonan dibuat.   

Nota :
a. Nama calon yang berjaya dipanggil menghadiri temu duga akan dimaklumkan di Portal Rasmi LHDNM www.hasil.gov.my (ruangan “Kerjaya”). Keputusan adalah muktamad.
b. Calon yang tidak dihubungi dalam tempoh 45 hari daripada tarikh tutup iklan, adalah dianggap tidak berjaya.
c. Pemohon dinasihatkansentiasa menyemak Portal Rasmi LHDNM untuk sebarang perkembangan terkini berhubung tawaran jawatan ini. Sekiranya memerlukan penjelasan lanjut, sila emelkan pertanyaan ke alamat: kerjaya@hasil.gov.my
d. Penempatan : Semenanjung Malaysia / Sarawak / Sabah

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia tahun 2019.

Sumber : LHDN

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.