Header Ads

Semakan Keputusan Peperiksaan Online Separa Perubatan Bertaraf Diploma 2023

Semakan Keputusan Peperiksaan Online Separa Perubatan 2023. Panduan buat calon yang menduduki Peperiksaan Online Separa Perubatan bertaraf Diploma dan Sijil sesi Januari 2023. Jika ya! Tahniah diucapkan kepada calon-calon yang telah menjawab soalan exam online Separa Perubatan pada 7 September 2017 (Khamis). Untuk makluman, seramai 9,303 calon telah menduduki peperiksaan untuk jawatan ini dengan jayanya.

Semakan Keputusan Peperiksaan Online Separa Perubatan Bertaraf Diploma 2021

Menerusi portal SPA, keputusan peperiksaan bagi memasuki Latihan Separa Perubatan Bertaraf Diploma dan Sijil akan diumumkan di pautan http://www.spa gov.my selewat-lewatnya pada 15 September 2017 (Jumaat). Sekiranya anda lulus peperiksaan online ini, sekaligus anda layak untuk menduduki sesi temuduga Separa Perubatan Bertaraf Diploma nanti.

Semakan Keputusan Peperiksaan Online Separa Perubatan Bertaraf Diploma 2023


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang keputusan peperiksaan Separa Perubatan termasuk memaparkan tarikh dan jumlah calon :

Tarikh : 15 September 2017 (jangkaan)
Hari : Jumaat
Calon : Peperiksaan Online Latihan Separa Perubatan Bertaraf Diploma

Semakan Keputusan Peperiksaan Online Separa Perubatan Bertaraf Diploma 2017

Bagi anda yang berjaya, calon perlu membuat persediaan seterusnya untuk menghadapi temuduga Latihan Separa Perubatan sesi 2020. Dengan itu anda perlu mendapatkan Panduan Temuduga Latihan Separa Perubatan Bertaraf Diploma untuk membuat rujukan tentang soalan temuduga yang akan ditanya oleh panel penemuduga nanti.

Untuk mendapatkan panduan itu, anda boleh terus layari ke laman web seperti di bawah ;


BACA JUGA : Senarai Gaji, Elaun Khas dan Kemudahan Jururawat 

Selamat maju jaya kepada calon Separa Perubatan Bertaraf Diploma dan Sijil sesi Januari 2022. 

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.