Header Ads

Iklan Jawatan Kosong SPA Negeri Pahang 2023

Iklan Jawatan Kosong SPA Negeri Pahang 2023. Adakah anda ingin berkhidmat dalam sektor perkhidmatan awam? Jawatan josong terkini SPA Negeri Pahang tahun 2023? Peluang kepada calon yang berkelayakan, berkomited dan berminat bekerja di sektor kerajaan dimana anda boleh membuat permohonan jawatan kosong SPA yang ditawarkan di Jabatan Kerajaan Negeri Pahang. Untuk makluman, terdapat pelbagai jawatan SPA yang ditawarkan di negeri Pahang tahun 2023 adalah seperti berikut.

Iklan Jawatan Kosong SPA Negeri Pahang 2022 Online


Iklan Jawatan Kosong SPA Negeri Pahang 2023 Online 


Berikut adalah maklumat tentang iklan jawatan kosong SPA Pahang termasuk memaparkan senarai jawatan kosong terkini dan cara permohonan :

Senarai Jawatan Kosong SPA Pahang 2023


Tiada kekosongan jawatan terkini di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Pahang tahun 2023.


Cara Permohonan Jawatan Kosong SPA Pahang Online 


1. Semua permohonan hendaklah dibuat secara online dengan melayari laman sesawang rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Pahang di pautan https://espa.pahang.gov.my/

2. Bagi pengguna pertama kali perlu mendaftar akaun SPA negeri Pahang dahulu. Manakala bagi mereka yang telah mendaftar anda hanya perlu login dan kemaskini permohonan anda.

3. Sila pastikan anda mengisi segala maklumat yang diminta dengan lengkap dan tepat sebelum anda membuat sebarang permohonan.

4. Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga.

Semoga anda berjaya mendapat tawaran bekerja di sektor perkhidmatan awam negeri Pahang.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.