Header Ads

Nota dan Soalan Peperiksaan Juruaudit W41 2021

Nota dan Soalan Peperiksaan Juruaudit W41 2021. Adakah anda calon peperiksaan Juruaudit Gred W41? Sepertimana calon tahu, peperiksaan online Juruaudit W41 di Jabatan Audit Negara akan diadakan pada 30 April 2021 yang dianjurkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). Bagaimana persediaan anda untuk menduduki peperiksaan online Juruaudit ini?

Nota dan Soalan Peperiksaan Juruaudit W41 2018

Peperiksaan Juruaudit Gred W41 kali ini mempunyai 2 seksyen iaitu Daya Menyelesaikan Masalah dan Kefahaman Bahasa Inggeris. Calon-calon diperuntukkan masa selama 1 jam untuk menjawab 2 seksyen keseluruhannya secara serentak mulai jam 3.00 petang sehingga 4.00 petang. Semakan melalui server e-semakan di pautan http://e-semakan.spa.gov.my/juruaudit_w41/

Nota dan Soalan Peperiksaan Juruaudit W41 2021


Berikut adalah skop dan nota peperiksaan Juruaudit W41 sebagai panduan buat calon :

Seksyen A : Pengetahuan AM


Dalam seksyen ini, anda diberikan masa selama 45 minit untuk menjawab 50 soalan yang disediakan. Calon akan ditanya berkaitan jawatan Juruaudit W41 dan juga isu-isu semasa disekeliling anda. Jadi anda perlu tahu apakah isu yang berlaku sekarang. Anda perlu banyak baca surat khabar berkaitan dengan kerjaya yang anda ambil ini.

Selain itu, anda kena tahu juga dasar kerajaan dan apa yang telah kerajaan lakukan seperti BR1M, GTP, KR1M dan banyak lagi. Secara umumnya anda perlu study tentang pengurusan sumber manusia, hal kewangan dan pentadbiran, pembangunan wilayah dan negeri, keselamatan negara, hubungan antarabangsa dan banyak lagi. Kalau diikutkan memang banyak anda perlu baca agar dapat lulus peperiksaan online ini dengan mudah.


Seksyen B : Daya Menyelesaikan Masalah


Dalam seksyen ini anda akan ditanya mengenai soalan matematik, statistik dan penyelesaian masalah yang anda pelajari ketika menduduki peperiksaan SPM. Jadi untuk pengetahuan anda, seksyen ini adalah soalan berbentuk objektif. Anda hanya perlu sediakan kalkulator untuk menjawab 40 soalan seksyen ini yang diperuntukkan masa selama 45 minit sahaja.

Nak Dapatkan Ebook Rujukan Peperiksaan Juruaudit Gred W41?


Berita baik buat anda dimana tim infokerjaya telah menyediakan satu rujukan lengkap untuk peperiksaan online Juruaudit W41 sebagai panduan buat calon. Bagaimana nak dapatkan rujukan tersebut?


>> Download Nota dan Contoh Soalan Exam Juruaudit W41 Disini <<

Ia bukan percuma . Ada bayaran paling murah adalah RM40. Ia sebagai bonus untuk usaha mereka mengumpul dan menulis nota padat untuk anda mengulangkaji dalam masa yang cepat. Anda adalah yang bertuah yang mendapatkan rujukan panduan ini.

Anda perlu dapatkan rujukan peperiksaan online Juruaudit W41 ini mulai 5 Mac sehingga 8 Mac 2018 (11.59 malam). Jualan adalah terhad! Anda perlu jadi orang yang terpantas untuk dapatkan rujukan peperiksaan online Juruaudit W41. Dijangka seramai 6,000 calon akan dipanggil untuk menduduki peperiksaan online ini.

Rujukan anda adalah dalam bentuk Ebook yang boleh dibaca melalui PDF. Ia bukan nya dicetak. Dapatkan segera! Keputusan di tangan anda.

>> Download Nota dan Contoh Soalan Exam Juruaudit W41 Disini 

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.