Header Ads

Semakan Panggilan Temuduga SPA8i 2023 Jawatan Kerajaan

Semakan Panggilan Temuduga SPA8i 2023 Jawatan Kerajaan. Panduan buat calon yang dipanggil untuk menduduki temuduga SPA8i tahun 2023. Bagaimana nak semak panggilan temuduga SPA? Sebelum itu diucapkan tahniah kepada calon-calon yang layak untuk menghadiri temuduga yang dianjurkan oleh pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). Bukan mudah calon untuk melepasi ke temuduga kerja kerajaan kerana mereka perlu melalui peperiksaan online (PSEE) atau Psikometrik. Untuk makluman, calon boleh semak panggilan temuduga SPA tahun 2023 secara online di portal rasmi SPA www.spa.gov.my. 


Semakan Panggilan Temuduga SPA8i 2022 Jawatan Kerajaan


Semakan Panggilan Temuduga SPA8i 2023 Jawatan Kerajaan


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang semakan panggilan temuduga SPA termasuk memaparkan aplikasi semakan dan rujukan temuduga kerja kerajaan :

Cara Semak Panggilan Temuduga SPA9 Online 


Semakan penjadualan temuduga SPA boleh disemak menerusi laman web https://www.spa.gov.my/spa/laman-utama/semakan-penjadualan-keputusan/senarai-penjadualan-temu-duga

Panduan Lulus Temuduga Kerajaan 


Nak tahu rahsia LULUS TEMUDUGA KERAJAAN DENGAN MUDAH..? Anda perlu dapatkan rujukan itu segera dengan klik link di bawah ;



BACA JUGA :
● Semakan Keputusan Temuduga SPA8i Online
● Rahsia Mudah Lulus Temuduga Kerajaan

Tahniah kepada mereka yang dipanggil untuk menduduki temuduga SPA. Semoga anda berjaya mendapat tawaran kerja di sektor perkhidmatan awam.

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.