Header Ads

Contoh Soalan Temuduga Pembantu Operasi N11 (2023)

Contoh Soalan Temuduga Pembantu Operasi N11 (2023). Adakah anda calon Pembantu Operasi Gred N11? Panduan buat calon yang akan menduduki temuduga bagi Pembantu Operasi N11 tahun 2023. Bagaimana persediaan anda untuk menghadapi temuduga kerja kerajaan? Sudah pastinya di antara calon-calon telah membuat persediaan rapi untuk menghadapi sesi temuduga nanti. Berikut adalah contoh soalan dan panduan temuduga Pembantu Operasi N11.

Contoh Soalan Temuduga Pembantu Operasi N11

Contoh Soalan Temuduga Pembantu Operasi N11 (2023)


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang rujukan dan contoh soalan temuduga Pembantu Operasi N11 :


Tugas Pembantu Operasi N11


Berikut adalah tugas-tugas Pembantu Operasi Gred N11 seperti di bawah :

Melaksanakan tugas-tugas dalam membantu melicinkan perjalanan urusan pejabat seharian melibatkan pergerakan fail, penghantaran dan pendaftaran surat/dokumen/saman/notis serta pemanduan kenderaan. Memandu dan menyenggara kenderaan yang diliputi oleh lesen memandu Kelas B2/B/D/E2/E1/E. Bertanggungjawab melaksanakan tugas-tugas operasi am bersifat hands-on yang memerlukan keupayaan fizikal di dalam pejabat/jeti [Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM)].

Soalan Temuduga Pembantu Operasi N11


1. Perkenalkan diri anda dan latar belakang secara ringkas?

2. Tahu tak apa itu NKRA?

3. Apakah tugas Pembantu Operasi N11?

4. Kenapa nak kerja sebagai Pembantu Operasi N11?

5. Apakah isu yang hangat diperkatakan dalam negara masa kini?

6. Adakah anda sanggup berkhidmat di Sarawak atau Sabah?

Inilah antara contoh soalan temuduga Pembantu Operasi N11 yang mungkin akan ditanya oleh panel penemuduga. Ini hanya contoh soalan bukannya ramalan atau bocor soalan. 

Panduan Temuduga Kerja Kerajaan 


Perhatian kepada calon temuduga Pembantu Operasi N11, sekiranya anda ingin membuat persediaan rapi dan ingin tahu cara temuduga kerajaan sebenar, maka anda perlu dapatkan Panduan Temuduga Kerja Kerajaan menerusi link di bawah ;


Semoga anda berjaya ditawarkan di jawatan tersebut.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.