Header Ads

Semakan Keputusan Psikometrik Pembantu Pustakawan S19

Semakan Keputusan Psikometrik Pembantu Pustakawan S19. Adakah anda calon Pembantu Pustakawan Gred S19? Panduan buat anda yang telah menduduki Ujian Psikometrik sesi 2019. Terlebih dahulu diucapkan tahniah kepada calon-calon yang telah menduduki Ujian Psikometrik bagi jawatan Pembantu Pustakawan Gred S19. Untuk makluman, keputusan Ujian Psikometrik
Pembantu Pustakawan boleh disemak selepas pengumuman daripada portal rasmi SPA. Semakan boleh dibuat secara online di laman SPA dan akan dikemaskini nanti.

Semakan Keputusan Psikometrik Pembantu Pustakawan S19

Semakan Keputusan Psikometrik Pembantu Pustakawan S19


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang semakan keputusan ujian psikometrik bagi jawatan Pembantu Pustakawan S19 termasuk aplikasi semakan :

Tarikh Semakan : akan dikemaskini

Persiapan Temuduga Pembantu Pustakawan S19


Khas kepada calon yang berjaya dengan jayanya dalam Ujian Psikometrik bagi jawatan Pembantu Pustakawan Gred S19. Bagi anda yang lulus Ujian Psikometrik, anda bakal ke fasa seterusnya iaitu sesi temuduga sebagai fasa terakhir sebelum anda menjawat jawatan berkenaan.

Berita baik buat calon dimana tim infokerjaya ada sediakan satu rujukan lengkap untuk temuduga kerja kerajaan. Rujukan ini lengkap dengan nota terkini, contoh soalan, pakaian yang tepat dan tips temuduga. Untuk dapatkan rujukan temuduga ini sila klik pautan (link) di bawah :

Selamat maju jaya kepada calon Pembantu Pustakawan sesi 2019. Semoga anda berjaya mendapat tawaran kemasukan ke sektor perkhidmatan awam.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.