Header Ads

Jawatan Kosong SPN Kelantan 2023 Online

Jawatan Kosong SPN Kelantan 2023 Online. Anda ingin memohon jawatan kosong kerajaan negeri Kelantan? Panduan buat anda yang ingin membuat permohonan jawatan kosong di Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan tahun 2023. Permohonan adalah dipelawa kepada Warganegara Malaysia keutamaan kepada Rakyat Negeri Kelantan yang berkelayakan dan berumur  kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk mengisi kekosongan jawatan di Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri (SPN) Kelantan tahun 2023. Permohonan ini boleh dibuat secara online di laman web www.spn.kelantan.gov.my sehingga tarikh tutup permohonan pada 8 Julai 2019.

Jawatan Kosong SPN Kelantan 2022

Jawatan Kosong SPN Kelantan 2023 Online 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong Kerajaan Kelantan termasuk memaparkan kekosongan jawatan, aplikasi dan tarikh tutup permohonan :

Jawatan :
1. PENOLONG PEGAWAI TANAH GRED NT29
2. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N19
Kekosongan Baru 2019
Lokasi Kekosongan : Kelantan
Tarikh Tutup : 8 Julai 2019

Cara Permohonan Jawatan Kosong SPA Kelantan Online 


Permohonan jawatan ini hendaklah dibuat secara atas talian (online) dengan menggunakan Borang Pendaftaran Pekerjaan Sektor Awam yang boleh diperolehi melalui pautan pada laman web rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan di www.spn.kelantan.gov.my.

Nota :
a. Hanya calon yang melepasi tapisan sahaja akan dipanggil untuk di temuduga.

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan tahun 2023.

Sumber : SPA

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.