Header Ads

Jawatan Kosong Majlis Daerah Kampar 2020

Jawatan Kosong Majlis Daerah Kampar 2020. Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong di sektor perkhidmatan awam. Untuk makluman, permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan berkelayakan untuk mengisi jawatan kosong Majlis Daerah Kampar (MDK) tahun 2020. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat dengan memuat turun borang permohonan di laman web rasmi www.mdkampar.gov.my. Tarikh tutup permohonan adalah pada 31 Oktober 2019.

Jawatan Kosong Majlis Daerah Kampar 2019

Jawatan Kosong Majlis Daerah Kampar 2020 


Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia dan keutamaan kepada rakyat Negeri Perak Darul Ridzuan yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan ditawarkan untuk mengisi jawatan berikut :

Jawatan :
1.PEGAWAI TADBIR (KESIHATAN PERSEKITARAN) GRED N41/N44
2.PEMBABTU TADBIR (KEWANGAN) GRED W19/W22
Kekosongan Baru 2019
Lokasi Kekosongan : Perak
Sektor : Kerajaan
Tarikh Tutup Permohonan : 31 Oktober 2019

Cara Permohonan Jawatan Kosong Majlis Daerah Kampar 


1. Permohonan hendaklah dibuat menggunakan Borang Permohonan Jawatan yang boleh didapati secara percuma di Majlis Daerah Kampar atau boleh dimuat turun di laman web: www.mdkampar.gov.my

2. Permohonan hendaklah disertakan dengan sekeping gambar ukuran pasport, salinan kad pengenalan dan surat beranak, sijil tamat sekolah, sijil persekolahan, kelulusan akademik serta dua keping sampul surat beralamat sendiri dengan setem RM0.80.

3. Borang permohonan yang telah lengkap dan hendaklah dikemukakan kepada ;

YANG DIPERTUA
MAJLIS DAERAH KAMPAR
KOMPLEKS PENTADBIRAN MDKPR
JALAN ISKANDAR
31900 KAMPAR, PERAK

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Majlis Daerah Kampar tahun 2020.

Sumber : mdkampar

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.