Header Ads

Jawatan Kosong Majlis Daerah Maran 2019

Jawatan Kosong Majlis Daerah Kampar 2019. Berminat bekerja di Majlis Daerah? Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong di sektor perkhidmatan awam. Untuk makluman, permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan berkelayakan untuk mengisi jawatan kosong Majlis Daerah Maran tahun 2019. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat dengan memuat turun borang permohonan di laman web rasmi www.mdmaran.gov.my. Tarikh tutup permohonan adalah pada 13 Disember 2019.

Jawatan Kosong Majlis Daerah Maran 2019

Jawatan Kosong Majlis Daerah Maran 2019


Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia dan keutamaan kepada rakyat Negeri Pahang yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan ditawarkan untuk mengisi jawatan berikut :

Jawatan : PEMBANTU PENGUATKUASA GRED KP19
Kekosongan Baru 2019
Lokasi Kekosongan : Pahang
Sektor : Kerajaan
Tarikh Tutup Permohonan : 13 Disember 2019

Cara Permohonan Jawatan Kosong Majlis Daerah Maran 2019 


1. Permohonan hendaklah dibuat menggunakan borang yang boleh didapati dan muat turun di laman web http://mdmaran.gov.my dan di Jabatan Khidmat Pengurusan Majlis Daerah Maran.

2. Semua permohonan hendaklah disertakan dengan salinan keputusan peperiksaan bagi kelayakan yang disyaratkan, sijil kelahiran, kad pengenalan, sekeping gambar ukuran pasport dan salinan sijil yang berkaitan.

3. Borang permohonan yang telah lengkap dan hendaklah dikemukakan kepada ;

JABATAN KHIDMAT PENGURUSAN
MAJLIS DAERAH MARAN
26500 MARAN
PAHANG DARUL MAKMUR

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Majlis Daerah Maran tahun 2019.

1 ulasan:

  1. Bagaimana cara buat semakan senarai nama calon ujian kesihatan

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.