Header Ads

Jawatan Kosong Pertubuhan Keselamatan Sosial 2023 (PERKESO)

Jawatan Kosong Pertubuhan Keselamatan Sosial 2023 (PERKESO). Anda ingin bekerja di sektor kerajaan atau swasta? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Pertubuhan Keselamatan Sosial. Untuk makluman, kini ditawarkan pelbagai jawatan kosong di Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) tahun 2023. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online di laman web rasmi PERKESO. Tarikh tutup permohonan adalah pada 28 Januari 2020.

Jawatan Kosong Pertubuhan Keselamatan Sosial 2020 (PERKESO)

Jawatan Kosong Pertubuhan Keselamatan Sosial 2023 (PERKESO) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong di Pertubuhan Keselamatan Sosial termasuk memaparkan tarikh dan kekosongan jawatan :

Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) ditubuhkan pada tahun 1971 bagi menguatkuasa, mentadbir dan melaksana Akta Keselamatan Sosial Pekerja 1969, Peraturan-Peraturan (AM) Keselamatan Sosial Pekerja 1971, Akta Keselamatan Sosial Pekerjaan Sendiri 2017(Akta 789) dan Akta Sistem Insurans Pekerjaan 2017
(Akta 800).

Jawatan :
1. PEGAWAI PERUBATAN GRED 25
2. PEGAWAI PERUBATAN GRED 24
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Badan Berkanun
Tarikh Tutup Permohonan : 28 Januari 2020

Cara Permohonan Jawatan Kosong PERKESO Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Pertubuhan Keselamatan Sosial secara dalam talian seperti di bawah :

1. Pemohon dikehendaki mengemukakan permohonan SECARA ATAS TALIAN (ONLINE) melalui laman sesawang rasmi http://hr.perkeso.gov.my

2. Calon-calon yang disenarai pendek dan layak selepas tapisan sahaja akan dihubungi untuk urusan temuduga.

3. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas (6) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya. Tiada makluman bersurat akan dikeluarkan oleh pihak PERKESO bagi permohonan yang tidak berjaya.

Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan di Pertubuhan Keselamatan Sosial tahun 2023.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.