Header Ads

Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan 2020 (EAIC)

Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan 2020 (EAIC). Anda ingin bekerja di sektor kerajaan atau swasta? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan (EAIC). Untuk makluman, kini ditawarkan pelbagai jawatan kosong di Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan tahun 2020. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat dengan dapatkan borang permohonan di Aras 2, Bahagian Agama, MAIK . Tarikh tutup permohonan adalah pada 27 Januari 2020.

Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan 2020 (EAIC)

Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan 2020 (EAIC) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong di Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan termasuk memaparkan tarikh dan kekosongan jawatan :

Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan (EAIC) merupakan sebuah agensi Badan Berkanun Persekutuan yang antara fungsinya bagi menerima aduan salah laku daripada orang ramai terhadap pegawai penguat kuasa atau terhadap agensi penguatkuasaan di bawah Akta Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan, 2009. Suruhanjaya mempelawa warganegara Malaysia yang berintegriti dan berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Suruhanjaya ini.

Jawatan :
1. PEGAWAI UNDANG-UNDANG
2. PEGAWAI TADBIR
Lokasi : Pelbagai Negeri
Sektor : Badan Berkanun
Tarikh Tutup Permohonan : 27 Januari 2020

Cara Permohonan Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan secara dalam talian seperti di bawah :

1. Permohonan hendaklah dibuat menggunakan Borang Permohonan Jawatan EAIC yang boleh dimuat turun di laman web EAIC di www.eaic.gov.my.

2. Semua permohonan hendaklah disertakan gambar terbaru dan salinan Resume/ Ijazah/ Diploma/ Sijil-Sijil/ Surat Beranak/ Salinan Kad Pengenalan yang telah disahkan;

3. Permohonan hendaklah mencatatkan jawatan yang dipohon di sudut atas sebelah kiri sampul surat;

4. Pegawai Kerajaan yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan dengan mengemukakan salinan buku perkhidmatan dan salinan Laporan Nilaian Prestasi Tahunan (LNPT) 3 tahun terakhir (2017, 2018 dan 2019).

5. Permohonan hendaklah dihantar kepada:
SETIAUSAHA
SURUHANJAYA INTEGRITI AGENSI PENGUATKUASAAN (EAIC)
ARAS 5, BLOK MENARA, BANGUNAN MENARA USAHAWAN
NO.18, PERSIARAN PERDANA, PRESINT 2
62652 PUTRAJAYA
(U.P: SEKSYEN PENGURUSAN SUMBER MANUSIA
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN)

Nota: Sekiranya tidak menerima sebarang jawapan dalam tempoh tiga (3) bulan dari tarikh tutup iklan, permohonan dianggap tidak berjaya.

Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan di Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan tahun 2020.

Sumber : MAIK

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.