Header Ads

Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak 2020

Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak 2020. Anda ingin bekerja di sektor kerajaan atau swasta? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak. Untuk makluman, kini ditawarkan pelbagai jawatan kosong di Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak tahun 2020. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online di laman web rasmi e-Recruitment Sarawak. Tarikh tutup permohonan adalah pada 14 Februari 2020.

Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak 2020

Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak 2020


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong di Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak termasuk memaparkan tarikh dan kekosongan jawatan :

Jawatan : PEMBANTU KEMAHIRAN
Lokasi : Sarawak
Sektor : Badan Berkanun
Tarikh Tutup Permohonan : 14 Februari 2020

Cara Permohonan Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak secara dalam talian seperti di bawah :

1. Semua pemohon yang memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dalam skim perkhidmatan Sistem Saraan Malaysia termasuk mereka yang sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam Negeri adalah diwajibkan untuk mengemukakan permohonan secara online melalui e-Recruitment.

2. Untuk maklumat lanjut dan membuat permohonan sila layari laman sesawang http://erecruitment.sarawak.gov.my.

Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Perkhidmatan Pembetungan Sarawak tahun 2020.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.