Header Ads

Gaji, Kelayakan & Tugas Penolong Pemelihara Hutan Gred G29

Gaji, Kelayakan & Tugas Penolong Pemelihara Hutan Gred G29 | Berminat bekerja menjadi penjawat awam? Jom mohon kerja kosong kerajaan dan buat permohonan melalui portal SPA8i iaitu Suruhanjaya Perkhidmatan Awam. Ketahui apa syarat kelayakan, tugas dan gaji Penolong Pemelihara Hutan Gred G29. Lihat ini juga → Semakan Panggilan Temuduga Penolong Penguasa Bomba KB29

Gaji, Kelayakan & Tugas Penolong Pegawai Sains Gred C29

Permohonan dan pengambilan jawatan kosong Penolong Pemelihara Hutan Gred G29 akan dibuka jika ada kekosongan jawatan di Kementerian Perusahaan Utama/ Jabatan Perhutanan. Apa penting anda kena isi permohonan online jawatan Penolong Pemelihara Hutan Gred G29 bagi permohonan lepasan Diploma menerusi SPA.

Gaji, Kelayakan & Tugas Penolong Pemelihara Hutan Gred G29


Berikut adalah informasi tentang Penolong Pemelihara Hutan Gred G29 mengenai gaji, kelayakan dan deksripsi tugasnya ;

Gaji Penolong Pemelihara Hutan Gred G29


Gaji Penolong Pemelihara Hutan Gred G29
sekitar RM1,494.00 sehingga RM5,674.00. Manakala untuk kadar kenaikan gaji tahunan Penolong Pemelihara Hutan Gred G29 pula berjumlah RM145.

Syarat Kelayakan Penolong Pemelihara Hutan Gred G29


● Warganegara Malaysia.
● Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan.
● Sijil Perhutanan Renjer Hutan daripada Jabatan Perhutanan Semenanjung Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. (Gaji permulaan ialah pada Gred G29: RM1,494.00); atau
● Diploma dalam bidang perhutanan atau bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred G29: RM1,847.86).

Jawatan Penolong Pemelihara Hutan Gred G29 boleh dimohon menerusi Borang Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). Buat pemohon pekerjaan yang daftar masuk SPA menerusi Borang Permohonan SPA8i Online, kini anda boleh menyemak jadual temuduga SPA anda : semakan panggilan temuduga SPA dan juga mengetahui keputusan temuduga SPA anda : semakan keputusan temuduga SPA.

>> Artikel berkaitan : Semakan Status SPA8i Melalui SMS 

Deskripsi Tugas Penolong Pemelihara Hutan Gred G29


Berikut adalah tugas-tugas Penolong Pemelihara Hutan Gred G29 seperti di bawah :

Bertanggungjawab membantu merancang, mengurus dan mengawal aktiviti-aktiviti perhutanan supaya sejajar dengan peraturan-peraturan dan dasar-dasar Kerajaan.

Semoga perkongsian ini tentang gaji, kelayakan dan tugas Penolong Pemelihara Hutan Gred G29 membantu mereka yang ingin bekerja kakitangan kerajaan. Selamat maju jaya.

Sumber : SPA

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.