Header Ads

Gaji, Kelayakan & Tugas Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19

Gaji, Kelayakan & Tugas Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19. Anda sedang mencari-cari jawatan kosong kerajaan? Jom mohon kerja kosong kerajaan dan anda perlu membuat permohonan secara online melalui portal SPA8i iaitu Suruhanjaya Perkhidmatan Awam. Ketahui apa syarat kelayakan, tugas dan gaji Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19.

Gaji, Kelayakan & Tugas Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19

Permohonan dan pengambilan jawatan kosong Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19 akan dibuka jika ada kekosongan jawatan di pelbagai Jabatan atau Kementerian atau Pentadbiran Kerajaan Negeri Sembilan, Melaka, Pulau Pinang dan Perlis. Apa penting anda kena isi permohonan online jawatan Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19 bagi permohonan lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) menerusi SPA.

Gaji, Kelayakan & Tugas Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19


Berikut adalah informasi tentang
Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19
mengenai gaji, kelayakan dan deksripsi tugasnya ;

Gaji Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19


Gaji minimum Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19 (RM1,352.00). Manakala untuk gaji maksimum Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19 adalah RM4,003.

Syarat Kelayakan Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19


● Warganegara Malaysia.
● Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan.
● Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. (Gaji permulaan ialah pada Gred N19: RM1,352.00); atau
● Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 2 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred N19: RM1,408.40); atau
● Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 3 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred N19: RM1,464.80).

Jawatan Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19 oleh dimohon menerusi Borang Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). Buat pemohon pekerjaan yang daftar masuk SPA menerusi Borang Permohonan SPA8i Online, kini anda boleh menyemak jadual temuduga SPA anda : semakan panggilan temuduga SPA dan juga mengetahui keputusan temuduga SPA anda : semakan keputusan temuduga SPA.

>> Artikel berkaitan : Semakan Status SPA8i Melalui SMS 

Deskripsi Tugas  Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19


Berikut adalah tugas-tugas Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19 seperti di bawah :

Tiada pengkhususan tugas.

BACA JUGA : Contoh Soalan Psikometrik Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19 

Semoga perkongsian ini tentang gaji, kelayakan dan tugas Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19 membantu mereka yang ingin bekerja kakitangan kerajaan. Selamat maju jaya.

Sumber : SPA

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.