Header Ads

Jawatan Kosong MAIK 2023 Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan

Jawatan Kosong MAIK 2023 Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan. Anda ingin bekerja di sektor kerajaan atau swasta? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (MAIK) bagi tahun 2023. Untuk makluman, kini ditawarkan pelbagai jawatan kosong di Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online menerusi laman web www.e-maik.my sehingga tarikh tutup permohonan adalah pada 17 Ogos 2021.

Jawatan Kosong MAIK 2021 Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan

Jawatan Kosong MAIK 2023 Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong di Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan termasuk memaparkan tarikh, cara permohonan dan kekosongan jawatan :

Jawatan : PEGAWAI MASJID MUKIM
Jabatan : Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan
Lokasi kekosongan : Kelantan
Sektor : Kerajaan
Tarikh tutup : 

Cara Permohonan Jawatan Kosong Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan secara dalam talian seperti di bawah :

Permohonan hendaklah dibuat secara online menerusi laman web https://www.e-maik.my/.

Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan di Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan tahun 2023.

Sumber : MAIK

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.