Header Ads

Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan U11 2021

Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan U11 2021. Anda ingin bekerja di sektor kerajaan? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Kementerian Kesihatan Malaysia tahun 2021. Untuk makluman, kini anda dipelawa untuk membuat permohonan jawatan Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11 tahun 2021. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online menerusi laman web rasmi SPA. Tarikh tutup permohonan adalah pada 30 Mac 2021. 

Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan U11 2021

Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan U11 2021


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong terkini di Kementerian Kesihatan Malaysia termasuk memaparkan kekosongan jawatan dan tarikh tutup permohonan :

Jawatan : PEMBANTU PERAWATAN KESIHATAN GRED U11
Jabatan : Kementerian Kesihatan Malaysia
Sektor : Kerajaan
Kekosongan : 1022
Simpanan : 1500
Tarikh Tutup Permohonan : 30 Mac 2021 

Cara Permohonan Jawatan Kosong Pembantu Perawatan Kesihatan Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Kementerian Kesihatan Malaysia secara dalam talian seperti di bawah :

Permohonan ini boleh dibuat secara online di laman web SPA https://spa9.spa.gov.my/login

Semoga anda berjaya mendapat tawaran di Kementerian Kesihatan Malaysia tahun 2021. 

Penafian : Perhatian buat pemohon jawatan kosong yang dipaparkan hanya valid atau sah hanya pada tarikh yang ditampilkan dalam posting ini. Sebarang masalah melibatkan tarikh iklan permohonan jawatan kosong bukan tanggungjawab daripada web www.spa8i.net. Harap maklum.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.