Header Ads

Jawatan Kosong Kementerian Wilayah Persekutuan 2020

Jawatan Kosong Kementerian Wilayah Persekutuan 2020. Anda ingin bekerja di sektor kerajaan? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Kementerian Wilayah Persekutuan tahun 2020. Untuk makluman, Kementerian Wilayah Persekutuan (KWP) mempelawa kepada anda yang berkelayakan untuk memohon jawatan Pembantu Kenderaan Gred H11. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online menerusi laman web rasmi SPA. Tarikh tutup permohonan adalah pada 1 April 2020.

Jawatan Kosong Kementerian Wilayah Persekutuan 2020

Jawatan Kosong Kementerian Wilayah Persekutuan 2020


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong terkini di Kementerian Wilayah Persekutuan termasuk memaparkan kekosongan jawatan dan tarikh tutup permohonan :

Jawatan : PEMANDU KENDERAAN GRED H11
Jabatan : Kementerian Wilayah Persekutuan
Sektor : Kerajaan
Lokasi : Putrajaya
Tarikh Tutup Permohonan : 01 April 2020

Cara Permohonan Jawatan Kosong Kementerian Wilayah Persekutuan Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Kementerian Wilayah Persekutuan secara dalam talian seperti di bawah :

Permohonan boleh dibuat dengan mengemukakan resume bersama gambar berukuran passport terkini, salinan sijil akademik dan salinan lesen memandu kenderaan melalui jawatan@kwp.gov.my.

Nota : Calon-calon yang berkelayakan akan dihubungi untuk menghadiri temuduga.

Semoga anda berjaya mendapat tawaran di Kementerian Wilayah Persekutuan tahun 2020.

Penafian : Perhatian buat pemohon jawatan kosong yang dipaparkan hanya valid atau sah hanya pada tarikh yang ditampilkan dalam posting ini. Sebarang masalah melibatkan tarikh iklan permohonan jawatan kosong bukan tanggungjawab daripada web www.spa8i.net. Harap maklum.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.