Header Ads

Rahsia Menulis Resume Untuk Kerja Kerajaan

Rahsia Menulis Resume Untuk Kerja Kerajaan | Sekarang bukan senang nak miliki pekerjaan walaupun anda ada segulung ijazah dari luar negara sekalipun. Tambahan pula, saingan untuk mendapatkan kerja kerajaan semakin sengit menjadikan jumlah pengganggur di Malaysia semakin bertambah masa kini. Bayangkan setiap tahun, berpuluh ribu atau ratusan ribu yang menamatkan pengajian, semuanya memerlukan pekerjaan tapi kekosongan yang ada hanya 1/10. Susah benar nak dapat kerja...

Rahsia Menulis Resume Untuk Kerja Kerajaan

Walaubagaimanapun, ada sesetengah yang mendapat peluang untuk mengisi kekosongan jawatan khususnya jawatan kosong di sektor awam. Namun begitu, ada mereka gagal mendapat tempat jawatan tersebut kerana faktor resume yang tidak memuaskan!

Tahukah anda, antara punca 367,000 orang masih gagal mendapat kerja adalah kerana tidak tahu menghantar resume yang memikat majikan! Ini semuanya punca ramai orang mengganggap mereka tahu untuk menulis resume. Tapi hakikatnya lebih 90% daripada mereka tidak tahu menulis resume yang baik dan juga memikat hati panel...!

Rahsia Menulis Resume Untuk Kerja Kerajaan


Anda perlu ingat segulung ijazah tak menjaminkan anda mendapat pekerjaan dengan mudah...persoalannya apakah faktor lain yang memberi kredit untuk anda mudah mendapatkan pekerjaan?

Ini faktornya ;
√ Teknik penulisan resume yang baik
√ Cara pemakaian semasa sesi temuduga
√ Gaya dan penampilan diri yang menarik
√ Skil komunikasi yang menyakinkan
√ Etika menjawab soalan temuduga

Anda sudah tahu resume adalah antara satu faktor terbesar penyumbang untuk mendapatkan kerja... Itu sebabnya ditekan dalam entri ini!

Nak tahu ditunjukkan teknik resume memikat hati majikan dan membantu anda mendapat kerja?


...

Memperkenalkan kepada anda persediaan lengkap 'Rahsia Resume Kerja' yang membongkarkan rahsia dan teknik menulis resume dengan baik dan berkesan! Inilah sebenarnya panduan yang anda perlu cari selama ini... Anda tak perlu susah payah cari resume-resume yang hebat di internet, adanya panduan resume ini sudah cukup memikat hati majikan anda.

Intipati atau rahsia yang dibongkarkan dalam ebook ini?


📖 Ketahui bagaimana proses-proses penapisan resume
📖 Teknik meletak gambar dan grafik dalam resume yang sebenar
📖 Rahsia 7 teknik menulis resume memikat hati majikan
📖 Teknik penulisan resume yang baik
📖 10 perkara sangat penting yang perlu ada dalam resume

Dan banyak lagi maklumat yang didedahkan dalam panduan rahsia resume kerja...

Jika anda bertanya memang confirm ke boleh dapat kerja dengan panduan ini? Ini adalah panduan yang telah digunakan oleh orang-orang yang telah berjaya. Bukan kami penentu kejayaan anda. Anda perlu belajar daripada mereka ini dan kami telah pun mempermudahkan jalan untuk anda di dalam e-book “Rahsia Resume Kerja” ini.

Bagaimana cara nak dapatkan ebook panduan ini?


Klik link di bawah ↓↓↓


p/s : Anda berada di ruangan betul pada masa yang tepat. Ini bermakna anda benar-benar serius untuk berjaya dalam pencarian kerjaya anda. Lakukan persediaan anda hari ini. Di saat mereka yang lain masih tercari-cari panduan persediaan lengkap seperti ini, anda telah pun sampai disini.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.