Header Ads

Permohonan Jawatan Kosong SPA Pahang 2023 Online (SPANP)

Permohonan Jawatan Kosong SPA Pahang 2023 Online. Adakah anda ingin bekerja di sektor perkhidmatan awam? Panduan buat anda yang ingin membuat permohonan kosong terkini di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Pahang (SPANP) tahun 2023. Permohonan adalah dipelawa kepada seluruh rakyat malaysia yang berasal daripada Pahang yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan awam yang ditawarkan di Jabatan Kerajaan Negeri Pahang. Untuk makluman, terdapat pelbagai jawatan kosong SPA yang ditawarkan SPA Pahang tahun 2023 adalah seperti berikut.

Permohonan Jawatan Kosong SPA Pahang 2023 Online


Permohonan Jawatan Kosong SPA Pahang 2023 Online


Berikut dikongsikan adalah maklumat penting tentang permohonan jawatan kosong SPA negeri Pahang termasuk memaparkan kekosongan jawatan dan cara permohonan :

Senarai Jawatan Kosong SPA Pahang 2023


1. PEGAWAI UNDANG-UNDANG - 1 kekosongan

2. PENOLONG PEGAWAI PENGUATKUASA - 3 kekosongan


Cara Permohonan Jawatan Kosong SPA Negeri Pahang Online 


1. Semua permohonan hendaklah dibuat secara atas talian (online) dengan melayari laman sesawang rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Pahang di laman web https://espa.pahang.gov.my/

2. Bagi pengguna pertama kali perlu mendaftar akaun SPA negeri Pahang dahulu. Manakala bagi mereka yang telah mendaftar anda hanya perlu login dan kemaskini permohonan anda.

3. Sila pastikan anda mengisi segala maklumat yang diminta dengan lengkap dan tepat sebelum anda membuat sebarang permohonan.

4. Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga.

Nota Penting :
● Pendaftaran permohonan jawatan adalah sepanjang masa dan hanya diterima melalui online sahaja.
● Sebarang surat menyurat dan penghantaran resume tidak diperlukan.
● Tempoh sah laku permohonan adalah setahun. Urusan pengambilan adalah tertakluk kepada kekosongan jawatan yang dilaporkan oleh Bahagian Pengurusan Sumber Manusia SUK Pahang.

Semoga anda berjaya mendapat tawaran pekerjaan dalam sektor perkhidmatan awam di negeri Pahang tahun 2023.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.