Header Ads

Gaji, Kelayakan & Tugas Pembantu Antidadah Gred S19

Gaji, Kelayakan & Tugas Pembantu Antidadah Gred S19. Anda berminat bekerja sebagai kakitangan awam sebagai Pembantu Antidadah? Jom mohon kerja kerajaan dan buat permohonan melalui portal SPA8i Gaji, Kelayakan & Tugas iaitu Suruhanjaya Perkhidmatan Awam. Ketahui apa syarat kelayakan, tugas dan gaji Pembantu Antidadah.  


Gaji, Kelayakan & Tugas Pembantu Antidadah Gred S19

Permohonan dan pengambilan jawatan Pembantu Antidadah telah dibuka kekosongan jawatan di Agensi Antidadah Kebangsaan. Apa penting anda kena isi permohonan online jawatan Pembantu Antidadah bagi permohonan kerja lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) menerusi laman web rasmi SPA.

Gaji, Kelayakan & Tugas Pembantu Antidadah Gred S19


Berikut dikongsikan adalah informasi tentang Pembantu Antidadah Gred S19 mengenai gaji, kelayakan dan deksripsi tugasnya ;

Gaji Pembantu Antidadah Gred S19


Gaji Pembantu Antidadah Gred S19
sekitar RM1,352.00 sehingga RM4,003.00. Manakala untuk kadar kenaikan gaji tahunan adalah berjumlah RM100.00.

Syarat Kelayakan Pembantu Antidadah Gred S19


Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:

1. warganegara Malaysia;
2. berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan;
3. Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.(Gaji permulaan ialah pada Gred S19: RM1,352.00); atau
4. Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 2 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
(Gaji permulaan ialah pada Gred S19: RM1,408.40); atau
5.,Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 3 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
(Gaji permulaan ialah pada Gred S19: RM1,464.80).

Jawatan Pembantu Antidadah Gred S19 boleh dimohon menerusi Borang Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). Buat pemohon pekerjaan yang daftar masuk SPA menerusi Borang Permohonan SPA8i Online, kini anda boleh menyemak jadual temuduga SPA anda : semakan panggilan temuduga SPA dan juga mengetahui keputusan temuduga SPA anda : semakan keputusan temuduga SPA.

Deskripsi Tugas Pembantu Antidadah Gred S19


Berikut adalah tugas-tugas Pembantu Antidadah seperti di bawah :

Mengendalikan pelaksanaan program pemulihan, program pencegahan, penguatkuasaan undang-undang berkaitan dadah dan tugas-tugas lain yang diarahkan oleh pegawai atasan

BACA JUGA : Contoh Soalan Peperiksaan Pembantu Antidadah 

Semoga perkongsian ini tentang gaji, kelayakan & tugas Pembantu Antidadah Gred S19 dapat membantu mereka yang ingin bekerja di sektor kerajaan. Selamat maju jaya dan moga dapat berkhidmat di pelbagai jabatan.

Sumber : SPA

1 ulasan:

  1. Utk pembantu anti dadah gred s19..elaun apa yg akan dpt lagi?jumlah elaun brpa tuan?

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.