Header Ads

Jawatan Kosong JAKIM 2023 (Jabatan Kemajuan Islam Malaysia)

Jawatan Kosong JAKIM 2023 (Jabatan Kemajuan Islam Malaysia). Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong di sektor perkhidmatan awam. Untuk makluman, Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) mempelawa kepada calon yang berkomited dan berminat membuat permohonan jawatan kosong terkini yang ditawarkan untuk mengisi kekosongan tahun 2023. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat dengan emelkan permohonan beserta resume bergambar, salinan kad pengenalan dan salinan sijil akademik ke jamilah@islam.gov.my.. Tarikh tutup permohonan adalah pada 20 Mei 2021.

Jawatan Kosong JAKIM 2021 (Jabatan Kemajuan Islam Malaysia)

Jawatan Kosong JAKIM 2023 (Jabatan Kemajuan Islam Malaysia)


Jabatan Kemajuan Islam Malaysia mempelawa pemohon warganegara Malaysia yang bermastautin di Kelantan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan, yang berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat pelantikan bagi mengisi kekosongan untuk jawatan-jawatan seperti berikut:-

Jawatan : Personel MySTEP
Jabatan : Jabatan Kemajuan Islam Malaysia
Kekosongan Baru 2021
Lokasi Kekosongan : Terengganu
Tarikh Tutup : 20 Mei 2021

Cara Permohonan Jawatan Kosong Jabatan Kemajuan Islam Malaysia


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Jabatan Kemajuan Islam Malaysia seperti di bawah :

Sila emelkan permohonan beserta resume bergambar, salinan kad pengenalan dan salinan sijil akademik ke jamilah@islam.gov.my.

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Kemajuan Islam Malaysia tahun 2023.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.