Header Ads

Semakan Keputusan Peperiksaan Pemandu Kenderaan 2021

Semakan Keputusan Peperiksaan Pemandu Kenderaan 2021. Adakah anda calon Pemandu Kenderaan? Panduan buat anda yang telah menduduki Ujian Psikometrik sesi 2021. Terlebih dahulu diucapkan tahniah kepada calon-calon yang telah menduduki Ujian Psikometrik bagi jawatan Pemandu Kenderaan Gred H11 pada 24 Mei 2019 lalu. Untuk makluman keputusan peperiksaan online bagi Pemandu Kenderaan oleh disemak pada hari Rabu, 29 Mei 2019. Semakan boleh dibuat secara online di laman SPA.


Semakan Keputusan Peperiksaan Pemandu Kenderaan 2021


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang semakan keputusan ujian psikometrik bagi jawatan Pemandu Kenderaan H11 termasuk aplikasi semakan :

Tarikh Semakan : 29 Mei 2019 (Rabu)

MAKLUMAN TERKINI : KEPUTUSAN PEPERIKSAAN ONLINE
===============================================

1) PEMANDU KENDERAAN GRED H11 (SEMENANJUNG)

 Pautan Alternatif:
 -----------------------
 http://e-semakan.spa.gov.my/kep_pemandu_semenanjung/

2) PEMANDU KENDERAAN GRED H11 (SABAH)

 Pautan Alternatif:
 -----------------------
 http://e-semakan.spa.gov.my/kep_pemandu_sabah

 Sila layari laman web:
 ----------------------------
 http://www.spa.gov.my/web/guest/senarai-keputusan-peperiksaan/pemeriksaan-fizikal-pancaindera-dan-kecergasan

Persiapan Temuduga Pemandu Kenderaan 


Khas kepada calon yang berjaya dengan jayanya dalam Ujian Psikometrik bagi jawatan Pemandu Kenderaan. Bagi anda yang lulus Ujian Psikometrik, anda bakal ke fasa seterusnya iaitu Ujian Kompetensi Pemanduan dan temuduga sebagai fasa terakhir sebelum anda menjawat jawatan berkenaan.

Berita baik buat calon dimana tim infokerjaya ada sediakan satu rujukan lengkap untuk temuduga kerja kerajaan. Rujukan ini lengkap dengan nota terkini, contoh soalan, pakaian yang tepat dan tips temuduga. Untuk dapatkan rujukan temuduga ini sila klik pautan (link) di bawah :

Selamat maju jaya kepada calon Pemandu Kenderaan sesi 2019. Semoga anda berjaya mendapat tawaran kemasukan ke sektor perkhidmatan awam.

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.