Header Ads

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia 2020 (MPB)

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia 2020 (MPB). Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong di sektor perkhidmatan awam atau swasta. Untuk makluman, Lembaga Lada Malaysia (MPB) mempelawa warganegara Malaysia yang mempunyai ciri-ciri modal insan yang berkompetensi, berkelayakan, berintegriti, berfikiran dinamik, berkeyakinan tinggi untuk mengisi kekosongan jawatan di Lembaga Lada Malaysia tahun 2020. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online di laman web rasmi www.mpb.gov.my. Tarikh tutup permohonan adalah pada 21 Jun 2019.

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia 2019 (MPB)

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia 2020 (MPB) 


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong Lembaga Lada Malaysia termasuk memaparkan senarai jawatan, aplikasi permohonan dan tarikh tutup :

Jawatan :
1. PENOLONG PEGAWAI EHWAL EKONOMI
2. PEMBANTU AWAM
Kekosongan Baru 2019
Lokasi Kekosongan : Sarawak
Tarikh Tutup Permohonan : 21 Jun 2019

Cara Permohonan Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia Online 


1. Pemohon hendaklah mengemukakan permohonan secara atas talian melalui sistem e-jawatan MPB iaitu di alamat http://ejawatan.mpb.gov.my/ejawatan/jawatan_kosong.php

2. Maklumat lanjut berkaitan kelayakan serta syarat-syarat yang diperlukan dan senarai tugas bagi setiap jawatan boleh didapati di portal rasmi MPB di www.moe.gov.my atau di mana-mana pejabat Lembaga Lada Malaysia.

3. Sekiranya pemohon tidak dipanggil untuk menghadiri temuduga dalam tempoh tiga bulan dari tarikh tutup iklan, permohonan adalah dianggap sebagai tidak berjaya.

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan di Lembaga Lada Malaysia tahun 2020.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.