Header Ads

Semakan Peperiksaan Pembantu Antidadah S19 (2022)

Semakan Peperiksaan Pembantu Antidadah S19. Adakah anda calon peperiksaan Pembantu Antidadah sesi 2022? Jika ya! Tahniah diucapkan kepada anda yang dipanggil untuk menjawab peperiksaan Pembantu Antidadah Gred S19 secara atas talian (online) pada 20 Januari dan 25 Januari 2022 di laman portal SPA www.spa.gov.my. Bagaimana persediaan anda untuk menduduki peperiksaan Pembantu Antidadah kali ini? Bagi anda yang belum menyemak panggilan peperiksaan Pembantu Antidadah boleh merujuk pautan di bawah.

Semakan Peperiksaan Pembantu Antidadah S19

Semakan Peperiksaan Pembantu Antidadah S19


Berikut adalah hebahan daripada pihak SPA berkenaan tarikh dan maklumat exam peperiksaan Pembantu Antidadah tahun 2022 :


MAKLUMAN TERKINI : JADUAL PEPERIKSAAN ONLINE MEMASUKI PERKHIDMATAN AWAM (PSEE) 
===========================================
PEMBANTU ANTIDADAH GRED S19 DI AGENSI ANTIDADAH KEBANGSAAN
TARIKH PEPERIKSAAN :20 JANUARI 2022 DAN 25 JANUARI 2022 

MASA PEPERIKSAAN : 2:00 PETANG HINGGA 3:00 PETANG

Pautan Alternatif:
-------------------

Sila layari laman web:
------------------------
http://www.spa.gov.my/spa/laman-utama/semakan-penjadualan-keputusan/peperiksaan-pemeriksaan-fizikal-pancaindera-dan-kecergasan

PERHATIAN
---------
SPA telah mengenal pasti calon yang melakukan salah laku integriti dengan mewujudkan kumpulan tertentu dalam platform media sosial seperti WhatsApp dan Telegram bertujuan menawarkan perkhidmatan berbayar penyediaan jawapan atau bersubahat melakukan aktiviti peniruan dan perkongsian jawapan bagi tujuan lulus PSEE.

SPA memandang serius perkara ini dan telah mengambil tindakan tegas dengan MEMBATALKAN keputusan peperiksaan dan MENYENARAIHITAMKAN calon yang terlibat. Permohonan calon bagi sebarang jawatan tidak akan dipertimbangkan.

Segala pemakluman terkini mengenai peperiksaan akan dipaparkan di Portal Rasmi SPA dan Laman Facebook Rasmi SPA semasa peperiksaan dijalankan. Pastikan anda tidak ketinggalan dengan maklumat mutakhir pihak SPA. Semua calon akan menduduki peperiksaan pada tarikh dan masa yang telah ditetapkan, bermula pada jam 2:00 petang hingga 3:00 petang.

BACA JUGA : Contoh Soalan Peperiksaan Pembantu Antidadah 

Selamat menduduki peperiksaan online!

2 ulasan:

  1. keputusan peperiksaan pembantu anti dadah s19 20hb bila dapat result ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya pun nak tahu juga keputusan peperiksaan pembantu anti dadah s19 yg 20hb hari tu

      Padam

Dikuasakan oleh Blogger.