Header Ads

Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Negeri Johor 2023 (MAINJ)

Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Negeri Johor 2023 (MAINJ). Anda ingin bekerja di sektor kerajaan atau swasta? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Majlis Agama Islam Negeri Johor (MAINJ). Untuk makluman, kini ditawarkan pelbagai jawatan kosong Majlis Agama Islam Negeri Johor tahun 2023. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online menerusi portal rasmi http://johorcareer.johor.gov.my/. Permohonan ini akan ditutup pada 7 Jun 2022.

Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Negeri Johor 2022 (MAINJ)

Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Negeri Johor 2023 (MAINJ) 


Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia khususnya kepada rakyat Negeri Johor Darul Ta’zim yang berkelayakan dan berumur tidak kurang 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk mengisi kekosongan jawatan berikut di Majlis Agama Islam Negeri Johor.

Jawatan :
1.Pegawai Hal Ehwal Islam S41
2.Penolong Pegawai Hal Ehwal Islam S29
3.Pembantu Tadbir Perkeranian Operasi N19
4.Pembantu Hal Ehwal Islam S19
5.Pembantu Operasi N11
6.Pemandu Kenderaan H11
Lokasi : Johor
Sektor : Kerajaan
Tarikh Tutup Permohonan : 7 Jun 2022

Cara Permohonan Jawatan Kosong MAINJ Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong di Majlis Agama Islam Negeri Johor secara dalam talian seperti di bawah :

1. Semua permohonan jawatan kosong yang ditawarkan di Majlis Agama Islam Negeri Johor (MAINJ) hendaklah dibuat secara online dengan menggunakan laman sesawang http://johorcareer.johor.gov.my/

2. Sila pastikan anda login/register dan mengisi semua maklumat diri anda dengan lengkap dan tepat bagi memastikan permohonan anda diterima dan dinilai sebaiknya oleh majikan.

Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan di Majlis Agama Islam Negeri Johor tahun 2023.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.