Header Ads

SPA8i Jawatan Kosong 2023 Terkini

SPA8i Jawatan Kosong 2023 Terkini. Jawatan terkini dalam sektor perkhidmatan awam? Panduan buat lepasan SPM/STPM yang ingin memohon jawatan kosong untuk kemasukan sebagai penjawat awam. Untuk makluman, bagi berkelayakan, beriltizam dan berkomited boleh membuat permohonan jawatan kosong SPA9 tahun 2023 secara online di laman web Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). Berikut disenaraikan jawatan kosong SPA8i tahun 2023.

SPA8i Jawatan Kosong 2023 Terkini

Bagi pemohon baru anda diwajibkan untuk membuat pendaftaran akaun SPA secara atas talian di laman web rasmi SPA9. Sekiranya bagi yang sudah memiliki akaun SPA boleh terus Log In dengan masukkan No. Kad Pengenalan dan kata laluan untuk pengisian jawatan kosong SPA9.

SPA8i Jawatan Kosong 2023 Terkini


Berikut dikongsikan senarai jawatan yang ditawarkan dalam SPA mengikut kelayakan masing-masing berdasarkan PT3, SPM, Diploma dan Ijazah.

Senarai Jawatan Kosong Terkini SPA


Akan dikemaskini

Cara Permohonan Jawatan Kosong SPA9 Online


1. Bagi anda yang berkelayakan boleh memohon jawatan kosong SPA secara dalam talian menerusi laman web https://spa9.spa.gov.my/login

2. Untuk pertama kali, anda perlu membuat pendaftaran akaun SPA secara online di laman https://spa9.spa.gov.my/login. Manakala bagi yang mempunyai akaun boleh terus Log In dengan masukkan nombor kad pengenalan dan kata laluan.

Selamat membuat permohonan jawatan kosong SPA dan semoga anda berjaya ditawarkan pekerjaan di sektor perkhidmatan awam.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.