Header Ads

Jawatan Kosong Juru X-ray 2021 KKM

Jawatan Kosong Juru X-ray 2021 KKM. Peluang buat mereka yang berkelayakan dan berminat untuk memohon jawatan kosong di sektor perkhidmatan awam. Untuk makluman, Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) mempelawa kepada calon yang berkomited dan berminat membuat permohonan jawatan kosong Juru X-ray tahun 2021. Permohonan jawatan kosong ini boleh dibuat secara online di laman web SPA www.spa.gov.my atau melalui Google Form. Tarikh tutup permohonan adalah pada 19 Januari 2021.

Jawatan Kosong Juru X-ray 2021

Jawatan Kosong Juru X-ray 2021 KKM


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong SPA bagi jawatan Juru X-ray di Kementerian Kesihatan Malaysia termasuk memaparkan kekosongan jawatan, tarikh dan aplikasi permohonan :

Jawatan : Juru X-ray Gred U41
Jabatan : Kementerian Kesihatan Malaysia
Kekosongan : -
Simpanan : -
Tarikh Tutup Permohonan : 19 Januari 2021

Cara Permohonan Jawatan Kosong Juru X-ray Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong Juru X-ray Gred U41 di Kementerian Kesihatan Malaysia secara dalam talian (online) menerusi pautan di bawah :

Calon yang memenuhi syarat yang ditetapkan boleh mengemukakan permohonan secara atas talian google form dengan mengisi maklumat yang diperlukan dan muatnaik dokumen sokongan melalui pautan 
https://forms.gle/gsf5J2XFmZjMnuJb7 mulai 13 Januari 2021, jam 5.00 petang

Nota : Hanya calon yang memenuhi syarat kelayakan sahaja akan ditemuduga secara atas talian.

Semoga anda berjaya mengisi kekosongan jawatan juru x-ray di Kementerian Kesihatan Malaysia tahun 2021.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.