Header Ads

Semakan Peperiksaan Online Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) 2021

Semakan Peperiksaan Online Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) 2021. Panduan buat calon yang bakal menduduki peperiksaan Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) tahun 2021. Tahniah diucapkan kepada anda yang dipanggil untuk menjawab peperiksaan Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) Gred N19 secara atas talian (online) di laman portal SPA. Bagaimana persediaan anda untuk menduduki peperiksaan Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) kali ini? Bagi anda yang belum menyemak panggilan peperiksaan Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) boleh merujuk pautan di bawah.

Semakan Peperiksaan Online Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) 2021

Semakan Peperiksaan Online Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) 2021


Berikut adalah hebahan daripada pihak SPA berkenaan tarikh dan maklumat exam peperiksaan Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) Gred N19 tahun 2021 :

MAKLUMAN TERKINI : JADUAL PEPERIKSAAN ONLINE MEMASUKI PERKHIDMATAN AWAM (PSEE) 

PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N19 DI JABATAN PERKHIDMATAN AWAM DAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA SERTA DI PELBAGAI KEMENTERIAN/JABATAN (SEMENANJUNG) 
TARIKH PEPERIKSAAN : 28 APRIL 2021 (RABU)
MASA PEPERIKSAAN : 10:00 PAGI - 11:00 PAGI

PERHATIAN
-------------
Segala pemakluman terkini mengenai peperiksaan akan dipaparkan di Portal Rasmi SPA dan Laman Facebook Rasmi SPA semasa peperiksaan dijalankan. Pastikan anda tidak ketinggalan dengan maklumat mutakhir pihak SPA. Semua calon akan menduduki peperiksaan pada tarikh dan masa yang telah ditetapkan, bermula pada jam 10:00 pagi hingga 11:00 pagi.

Pautan Alternatif:
-------------------

Sila layari laman web:
------------------------

Selamat menduduki peperiksaan online!

4 ulasan:

  1. Saya nak tanya, dalam laman web SPA8 mengatakan saya melepasi syart2 tetapi saya tidak mendapat sebarang maklumat melalui email atau sms. dan apabila saya menyemak melalui online ia memaparkan bahawa maklumat saya tiada. mohon pencerahan.

    BalasPadam
  2. Saya dah selesai menjawab peperiksaan online bagi jawatan PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N19 (JABATAN PERKHIDMATAN AWAM) pada 15/10/2019 ,tetapi saya tidak mendapat sebarang maklumat mengenai keputusan melalui email atau sms dan apabila saya menyemak melalui online ia memaparkan bahawa maklumat saya tiada mohon pencerahan.

    BalasPadam
  3. Saya belum menduduki peperiksaan online bagi jawatan pembantu tadbir(perkeranian/operasi)Gred N19(suruhanjaya perkhidmatan awam).Hal ini disebabkan saya terlintas dengan jawatan yang saya pohon dan saya tidak mendapat sebarang maklumat melalui sms atau email.Oleh itu, saya ingin memohon jawatan ini semula.

    BalasPadam
  4. Saya belum menduduki peperiksaan bagi jawatan pembantu tadbir(perkeranian/operasi)yang menghairankan saya kenapa tidak ada sebarang emel atau sms yang datang kepada saya yang memberitahu bahawa saya layak dan harus menjalani peperiksaan online...di harap pihak spa8 bagi kami peluang sekali lagi untuk menduduki peperiksaan pembantu tadbir

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.