Header Ads

Jawatan Kosong Pegawai Teknologi Maklumat F41

Jawatan Kosong Pegawai Teknologi Maklumat F41. Anda ingin bekerja di sektor kerajaan? Peluang permohonan terbuka kepada pemohon yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di Unit Permodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia (MAMPU) tahun 2020. Untuk makluman, kini anda dipelawa untuk membuat permohonan jawatan kosong di Unit Permodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia. Permohonan jawatan kosong Pegawai Teknologi Maklumat Gred F41 boleh dibuat secara online di portal web SPA. Tarikh tutup permohonan adalah pada 26 Januari 2020 (Ahad) jam 11.59 malam.

Jawatan Kosong Pegawai Teknologi Maklumat F41

Jawatan Kosong Pegawai Teknologi Maklumat F41


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang jawatan kosong Pegawai Teknologi Maklumat termasuk memaparkan kekosongan jawatan, tarikh dan aplikasi permohonan :

● Pegawai Teknologi Maklumat Gred F41
(Unit Permodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia)
Kekosongan : 53
Simpanan : 100
Tarikh tutup : 26 Januari 2020


Iklan Permohonan Jawatan Pegawai Teknologi Maklumat 


Jawatan Kosong Pegawai Teknologi Maklumat F41

Cara Permohonan Jawatan Pegawai Teknologi Maklumat Online 


Berikut adalah panduan permohonan jawatan kosong Pegawai Teknologi Maklumat tahun secara dalam talian seperti di bawah :

● Permohonan hendaklah dibuat secara online di laman sesawang SPA.
● Login akaun anda dengan masukkan nombor kad pengenalan dan kata laluan.

Nota : Sila rujuk panduan permohonan jawatan SPA disini.

Deskripsi Tugas Pegawai Teknologi Maklumat 


Berikut adalah tugas-tugas Pegawai Teknologi Maklumat seperti di bawah :

Bertanggungjawab mengkaji dan menganalisis kemungkinan kesesuaian sistem komputer yang sedia ada dan seterusnya mereka bentuk, membangun, melaksana, menyelenggara serta kajian semula sistem pemprosesan data dan maklumat bersesuaian dengan kegunaan Jabatan

Semoga anda berjaya mendapat mengisi kekosongan jawatan Pegawai Teknologi Maklumat di Unit Permodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia tahun 2020.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.